dodano: 1.06.2016 w kategorii:

Zapytanie ofertowe

Kraków, dnia 01.06.2016r.

 

 

Zapytanie ofertowe

na zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w krużgankach Klasztoru Franciszkanów w Krakowie poprzez utworzenie aplikacji mobilnej i wykonanie sieci wifi

 

 

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Klasztor Franciszkanów w Krakowie

Pl. Wszystkich Świętych 5

31-004 Kraków

 

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji mobilnej i wykonanie sieci wifi celem zastosowania innowacyjnych rozwiązań w krużgankach Klasztoru Franciszkanów w Krakowie,
    w skład którego wchodzą następujące części:

Część nr 1 – Utworzenie aplikacji mobilnej o specyfikacji:
– możliwość dodawania nieograniczonej ilości obiektów do aplikacji;
– możliwość dodawania nieograniczonej ilości audioprzewodników;
– aplikacja dostępna w języku polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim, ukraińskim, włoskim, hiszpańskim;
– możliwość integracji z systemem beaconów do lokalizacji wewnątrz budynków;
– czytnik QRkodów;
– możliwość udostępniania obiektów i jednostki w mediach społecznościowych;
– dostęp do statystyki związanych z odwiedzającymi osobami;
– możliwość dotacji na rzecz klienta (np. dotacja na kościół z poziomu aplikacji);
– możliwość zarządzania informacjami na temat jednostki klienta;
-funkcja lokalizacji (mapa obiektów);
-funkcja nawiguj do obiektu;
-funkcje dla osób niedowidzących: audiodeskrypcja, wysoki kontrast;
– dostęp do statystyk na temat użytkowników aplikacji;
– możliwość wysyłania wiadomości do użytkowników aplikacji;
– możliwość informowania o wydarzeniach w aplikacji;
-możliwość zarządzania użytkownikami oraz treściami w aplikacji za pomocą panelu administracyjnego.

Dostępność:
– panel administracyjny do zarządzania aplikacją;
– aplikacja dostępna na urządzenia mobilne.

Oprogramowanie powinno umożliwiać:
– zczytywanie kodów QR z udostępnionych dzieł,
– zwiedzanie krużganków w nowej formie z pomocą smartfona, tabletu,
– zwiększenie dostępności poprzez dostosowanie oferty do wieku odbiorcy,
– wdrożenie audioprzewodników – wiele języków dla zwiedzających,
– włączenie dzieł do mediów społecznościowych,
– bezpośrednie informowanie użytkowników na temat organizowanego wydarzenia kulturalnego w przestrzeni krużganków,
– ułatwienia w dostępie np. edytowalność treści, ekranu,
– informacje dla użytkowników na temat dzieł znajdujących się na krużgankach.

KOD CPV 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

 

Część nr 2 – Wykonanie sieci wifi o specyfikacji:
– separacja sieci WIFI dla każdego użytkownika z osobna, brak możliwości podsłuchu sygnału innych osób korzystających z WIFI;
– wbudowane mechanizmy zarządzania dostępem użytkowników do stron www, usług sieciowych i aplikacji mobilnych.
– zaawansowane mechanizmy pozwalające na przełączanie się użytkowników między punktami dostępowymi – tzw. roaming między punktami dostępowymi. Funkcjonalność umożliwi swobodne korzystanie z zasobów sieci internetowych (np. przeglądanie zawartości aplikacji mobilnej) w celu zwiedzania obiektu.
– zbieranie statystyk na temat urządzeń/przeglądarek/systemów operacyjnych, za pomocą których użytkownicy logują się do sieci wifi. Umożliwienie na bieżąco śledzenia trendów oraz dostosowywanie aplikacji mobilnej do użytkowników.
– szybka transmisję danych w najnowszym standardzie 802.11ac –dostęp do multimedialnych prezentacji eksponatów będzie natychmiastowy. Praca punktów w dwóch zakresach częstotliwości jednocześnie (2,4 i 5 GHz) i automatycznie zarządzają użytkownikami wifi tak, by łączyli się zawsze z najlepszą siecią dla ich urządzenia.
– możliwość tworzenia tzw. map ciepła pozwalający na zobrazowanie przestrzeni, w których porusza się najwięcej gości.
– możliwość śledzenia ilości nowych oraz powracających gości w sieci wifi,
– instalacja sieci LAN pozwalająca na uruchomienie sieci wifi będzie w pełni zarządzalna (2 przełączniki PoE – dostarczające sygnał internetowy i zasilanie do punktów dostępowych), centralnie zasilana (przez UPSa),
– podłączenie do sieci Internet z Głównego Punktu Dystrybucyjnego klasztoru (GPD) – 2 Lokalne Punkty Dystrybucyjne (LPD) w celu dostarczenia sygnału do punktów dostępowych.
KOD CPV 72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej

Połączenie systemu Wi-Fi ze specjalnie przygotowaną aplikacją zapewni zwiedzającym nowe możliwości w dostępie do zasobów kultury Klasztoru Franciszkanów.

 

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Wykonawca akceptuje treść zapytania – złożenie oferty jest uważane za akceptację warunków.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

IV. WYKLUCZENIA:

  1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy. Na potwierdzanie braku podstaw do wykluczenia Oferent jest zobowiązany do złożenia Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

  1. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do11.2018r.
  2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 5.

 

 

VI. KRYTERIA OCENY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 

Lp.

Opis kryteriów oceny

Waga

1.

Cena  brutto

100

 

Ocena ofert:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem:

 

Kryterium cena:
Punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena brutto ofertowa / Cena brutto ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 100 pkt.

  1. Cenę należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
  3. Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją usługi.   
  4. Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, nadto musi uwzględniać wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu.
  5. Cena jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty, pozostaje stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji z wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

 

Ocena:

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową.

 

 

VII. DODATKOWE UWAGI

  1. Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę na realizacje przedmiotu zamówienia.
  2. W przypadku gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejsza ofertę uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, złożonych ofert.

 

 

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. Dopuszczalne jest złożenie oferty na wzorze Wykonawcy pod warunkiem, że zawiera ona wszelkie informacje wymagane przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie Część(ci) zamówienia. Części zamówienia oznaczone są w pkt. II opis przedmiotu zamówienia. Oferty na wykonanie niekompletnej Części zamówienia podlegają odrzuceniu.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Oferta powinna być sporządzona pisemnie lub elektronicznie w języku polskim w jednym egzemplarzu oraz zawierać następujące elementy: datę sporządzenia, podpis  Wykonawcy lub osoby upoważnionej do działania w jego imieniu. Podpis powinien zostać sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (pieczątka imienna lub czytelnie),  pieczątkę firmową (w sytuacji kiedy Wykonawca posiada pieczątkę firmową).
  5. Oferta może zawierać również inne, dodatkowe informacje oraz załączniki, np. warunki gwarancji, warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty, kopię referencji i uprawnień itd.

 

IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przekazana:
    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: onkyop@poczta.onet.pl,  pocztą, kurierem lub dostarczona osobiście na adres: pl. Wszystkich Świętych 5, 31-004 Kraków, w terminie do 30 czerwca 2016 r. do godz. 12:00
  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

X. MIEJSCE i TERMIN OTWARCIA OFERT

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.06.2016r. o godzinie 15:00.
  2. Miejsce otwarcia ofert: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 5.

 

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  1. Wykonawca jest związany z ofertą przez okres 60 dni od ustalonej daty składania ofert. Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą o określony czas. Brak wyrażenia zgody na przedłużenie związania oferta będzie skutkował odrzuceniem złożonej oferty przez Wykonawcę oferty.

 

 

XII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
  2. wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
  3. wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
  4. wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
  5. zmiany istotnych regulacji prawnych;
  6. zmian umowy o dofinansowanie, jaką Zamawiający zawrze z Instytucją tj. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, IZ RPMP.

 

 

XIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

  1. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

 

 

XIV. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

  1. Załącznik nr 1: Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań

 

 

Nasi darczyńcy

Copyright © 2015 Franciszkanska.pl
Projekt i wykonanie: PierwszaStronaMedalu.pl